پیام خداحافظی عادل فرماندار ابرکوه :

از تمامی مساعدت ها تشکر می کنم

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: محمد مهدی عادل فرماندار ابرکوه، یکروز مانده به پایان خدمت خود در فرمانداری ابرکوه و در پاسخ به درخواست خبرنگار ما و در فرصت محدود ،یادداشتی را جهت درج در یزد فردا در اختیارمان قرار داد که در زیر می آید:

اینک که پس از 3 سال افتخار خدمت گذاری به همشهریان عزیز بنا به مقتضای حال و کار از خدمت مردم عزیز و خردمند شهرستان مرخص و در جایگاه دیگری مشغول می شوم، به رسم ادب و احترام بر خود لازم می دانم ضمن تشکر از همه مساعدت ها، همراهی ها و همدلی های مردم و مسئولینی که جدأ سپاسگزاری آن ها از توان اینجانب خارج است، از همگی طلب حلیت و دعای خیر نمایم.

امام خمینی (ره) که هدیه الهی به مردم عصر ما بود، در سال های ماضی، پرچمی را بر افراشته که تکلیف ما تا پایان حیات برای پاسداری از آن به هر کیفیت و شیوه ای که شرائط زمان اقتضا کند روشن نمود.

امروز عرصه خدمت رسانی به مردم فراروی ماست و باید در هر جای میهن عزیز اسلامی که مقدور شود ،نهایت سعی و توان خود را به کار ببریم و همواره اهداف بلند حکومت اسلامی را که فراهم کردن مقدمات و راهبری انسان ها به سوی خلیفة ا... شدن و مهیا ساختن مبادی مادی و معنوی تمدن راستین اسلامی در کشور است فراموش نکنیم.

آرمان های امام راحل(ره) و حکومت اسلامی وقتی جامه عمل می پوشد که دولت اسلامی از کارگزاران شایسته و با برنامه ای مناسب همراه با مشارکت مردم برخوردار باشد و نقص هرکدام از این عوامل، دستیابی به هدف را مشکل می کنند.

سعی اینجانب البته به قدر وسع و توان بر این مدار بود که همراه پیشبرد اهداف عالیه مقام عظمای ولایت و رهبر معظم انقلاب ،در اجرای برنامه های دولت اعم از اقتصادی، عمرانی،فرهنگی و اجتماعی، مجموعه دستگاه ها را هماهنگ و منسجم نمایم و پیوسته این فرمایش امیرالمومنین را مد نظر داشته باشم که در یک سخنرانی فرمودند: اگر پایه های دین را استوار نگه دارید، هیچ خسارت دنیوی به شما آسیب نمی رساند ،ولی هر چه را که از دنیا به دست آورید در صورتی که دینتان را از دست داده باشید برای شما سودی ندارد.

یعنی هر سیاستی که به آبادانی و بهبود ظاهری و دنیوی بیانجامد ولی به ارزش های معنوی صدمه وارد کند،بی اعتبار و در نهایت بی نتیجه است.

رجاء واثق دارم که عزیزان مسئول در ادامه فعالیت های عمرانی به نحوی برنامه ریزی نمایند که هر دو این مهم، به موازات هم به پیش برود تا بتوانیم این ادعا را عملأ هم به اثبات برسانیم که راه را برای ظهور منجی کل ارواحناله الفدا آماده می سازیم.


محمد مهدی عادل فردا جای خود را به فرماندار جدید خواهد داد.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا